Стомившись чекати милості від шляховиків, водії в Черкаській області самі вийшли латати трасу. Інструмент – саморобний, будматеріал – в основному бита цегла. Але навіть такий кустарний ремонт, впевнені водії, врятує їхні машини від нескінченних поломок.
Дороги немає, є напрямок: із Золотоноші на Полтаву і Харків. Володимир везе пасажирів по цій ділянці в 15 кілометрів мінімум годину. Сергій возить зерно на 30-тонному КАМАЗі. Каже, машина часто потрапляє на СТО. У Олександра вдома такий же зерновоз. Але водій втомився скаржитися і почав діяти.
Самі зібрали будбригаду. Спорудили робочий інструмент і зібрали по селищу матеріал для ремонту. Районна влада з ремонтом не допомагає.
Раніше виконуючий обов'язки глави "Укравтодору" Славомир Новак повідомив, що будівництво платних доріг в Україні може початися не раніше ніж через 3 – 4 роки.
Новак запропонував змінити законодавство про концесію. Пропозиції на цю тему вже готові, зазначив в.о. глави "Укравтодору".
"По-перше, нам потрібні зміни в закон про концесію, і разом з транспортним комітетом ми їх напрацювали. Нинішній закон не дозволяє втілити ідею будівництва платних доріг", – сказав Новак.
Читайте також:
- В Одесі дорога пішла під землю
- Підсумки 10 жовтня: головні події в Україні і світі
- Львів і Будапешт з'єднають автобаном
- Одеса хоче взяти мільярд в борг
- "Возять по ній нафту і газ": на відео показали розбиту федеральну трасу в Росії
- На Донбасі відкрили частину "Дороги життя"
- Поліція штрафує комунальників за ями на дорогах
- У Калинівці продовжують лунати вибухи