Що чекає Французький бульвар в Одесі: зелена арка або траса

Одесити взяли сокири і руйнують асфальт для висадки дерев

Одесити взяли в руки ломи і кирки, щоб врятувати колись зелений Французький бульвар. Тут, на улюбленому туристами маршруті, ще два роки тому провели глибоку обрізку дерев, що не кращим чином позначилося на візуальному образі бульвару, а обрізані клени не пережили минулу зиму... Таким чином, з чотирьох рядів дерев повністю знищено два внутрішніх, які колись обрамляли дорогу, також спиляно велику кількість зелених насаджень поблизу тротуару. Лунки, в яких росли дерева, заасфальтували, а тепер ці острівці взялися руйнувати активісти. Чиновники кажуть, що про знищення зелених насаджень на бульварі не йдеться, а громадські працівники попереджають, що незабаром тут з'явиться магістраль у чотири смуги.

Так, віце-мер Анатолій Орловський запевнив "Сегодня", що розширювати бульвар поки не будуть. "Принаймні, найближчим часом. Тут існують різні думки, і це питання потребує обговорення. На місці викорчуваних пнів поблизу будинків і пансіонатів будуть посаджені ясени", – пообіцяв віце-мер. А ось внутрішні ряди дерев, розташовані вздовж дороги, відновленню не підлягають. "Я теж люблю зелені насадження, але, на думку фахівців, висаджувати дерева між трамвайним полотном і проїжджою частиною недоцільно, оскільки вони своїм корінням будуть пошкоджувати дорожнє покриття", – пояснює Орловський.

Реклама

БУТЕРБРОДИ ТА КАВА. Громадські діячі ж б'ють на сполох. За їхніми словами, знищували рослинність на бульварі навмисно. "Пиляли дерева в кілька етапів, а днями зрізали дерева, що не вижили, і викорчовували пні. Загибель дерев можна списати і на халатність, але я вважаю, що це було зроблено навмисно", – говорить активістка Катерина Бакова. А один з організаторів акції Олексій Чорний розповів "Сегодня", що на даний момент вдалося звільнити близько сорока лунок. "Ми будемо продовжувати, хоча нам вже заявили, щоб ми не старалися і не витрачали гроші, мовляв, дерева все одно не приживуться", – говорить Чорний. Самі ж мешканці району з натхненням сприймають дії громадських працівників – приносять їм бутерброди і каву в термосах. "Акції, якщо дозволяє погода, проводимо вранці в середу і суботу", – говорить наш співрозмовник.

Незважаючи на активність і підтримку місцевих жителів, у позитивні зміни громадськість не вірить. Як розповіла нам головний архітектор прийнятого цього року Генплану Тетяна Несвіт, згідно з планом бульвар – загальноміська магістраль. А за словами активіста "Генерального протесту" Юрія Нікітіна, плани знищення Французького бульвару шляхом перетворення його в дорогу міського значення дозріли ще в 2007 році. "Громадський протест завадив затвердити рішення про реконструкцію, хоча багато дерев тоді були знищені. Про реальність таких планів мерії можна судити і по Генплану зразка 2008 року, де на місці бульвару зображена магістраль. Ситуація із забудовою з того часу не покращилася – бульвар поступово перетворюється на житловий мікрорайон. З 2010 по 2014 рік знищення Французького проводилося поволі, за допомогою варварської підрізування були загублені сотні дерев. Думаю, тільки коротка каденція і ризик втратити електорат є причиною того, що Французький поки ще бульвар", – говорить Нікітін. На думку мешканки Приморського району Аліни Соловйової, уникнути знищення бульвару не вдасться – якщо не зараз, то через років п'ять Одеса його втратить. "А спочатку містобудівники засаджували бульвар в розрахунку на те, що крони дерев будуть змикатися, утворюючи зелений тунель", – говорить одеситка.

На думку екологів, швидкісну магістраль замість Французького бульвару, мощення бруківки, робити немає сенсу. "По-перше, там є вузькі місця, а по-друге, він знаходиться в стороні від основних транспортних потоків. Дорога потрібна лише для під'їзду мешканців до новобудов. Але навіть і при цьому бульвар продовжать забудовувати", – каже наш співрозмовник, додаючи, що місто на цьому втрачає величезні гроші. "Використання таких місць під забудову автоматично знижує вартість одеської землі. У міру забудови буде знижуватися і вартість землі на самому бульварі, оскільки вона втратить свої рекреаційні властивості. Також це серйозний удар по туристичній привабливості", – вважають громадські діячі.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
"Разом нас багато"
Нас не подолати
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
Кулінарний майстер-клас
Що приготувати?
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
57,29
56,34
52,76
27,55
57,49
54,99
52,74
27,11
59,00
57,00
51,90
27,23
59,29
58,09
55,09
28,98
61,99
59,99
55,99
29,47
61,99
59,99
55,99
29,48
62,49
59,34
55,41
28,52
62,99
60,99
56,99
29,48
-
56,07
50,83
28,94
-
53,69
49,83
27,08
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти