На сухопутної частини території будівництва моста в Крим почалося формування пальових фундаментів опор. Як повідомляє сайт проекту most.life, робота "ведеться широким фронтом" одночасно на декількох ділянках загальною протяжністю понад 10 км.
Палі занурюються на різну глибину, певну проектом з урахуванням властивостей корінних порід. Максимальна відмітка складе 94 метри – це висота 30-поверхового будинку. На таку глибину будуть занурені палі під опори судноплавного прольоту.
"Будівництво моста являє собою комплекс заходів. Зараз ми приступили до першого – улаштування фундаментів, здійснюємо занурення паль, – розповів головний інженер ФКУ упрдор "Тамань" Юрій Сафонов. – Далі буде зводитися ростверк, який об'єднує ці палі. На ростверк занурюються тіла опор, на які згодом встановлять опорні частини і змонтують прогонові будови".
Згідно з проектом, який пройшов експертизу, міст стане на 595 опор. Для їх пристрою належить занурити більш 5,5 тисячі паль: призматичних, буронабивних і трубчастих.
"Надійність майбутнього фундаменту перевірялася в Криловському державному науковому центрі. Для цього були виготовлені моделі опор. Тест на міцність в умовах сильного льодоходу пройшов в експериментальному басейні з рухомими крижаними полями і торосами. Отримані результати використовувалися при розробці проектної документації", – зазначають будівельники моста.
Крім стандартних типів пальових підстав також використовуються забивні трубчасті палі великої довжини і великого діаметру. Нібито, вони дозволять забезпечити надійну роботу моста в протоці зі складною геологією, високою сейсмікою і непростими метеорологічними умовами. Такі палі занурюються як вертикально, так і під кутом для додаткової стійкості мостових опор.
Для влаштування трубчастих паль на сухопутних ділянках території будівництва моста розгорнуто понад 10 сваєбойних комплексів. Палі занурюються секціями певної довжини відповідно до проектних рішень. Їх збірка ведеться на технологічному майданчику, розгорнутої на Таманському півострові. Труби заводського виробництва довжиною по 12 метрів зварюються між собою автоматичним способом на стаціонарних постах. На поверхню труб наноситься спеціальне покриття, що забезпечує надійну роботу паль в агресивному морському середовищі.
Нагадаємо, в Керченській протоці йде зведення тимчасових робочих мостів. За даними займається будівництвом компанії "Стройгазмонтаж", перший міст зв'яже Таманську сторону і острів Тузла. Ще два робочих моста – від острова Тузла до судноплавного каналу і від каналу до Керчі будуть зведені до 2016 року. Будівництво основного моста планується завершити до 2018 року.
Читайте також:
- "Влада" Криму пригнічена низькими показниками, недоробками і своєю бездіяльністю
- У Криму розповіли про успіхи в боротьбі з українською їжею
- Росія погрожувала збити літак Турчинова в 2014 році, якщо б він полетів до Криму
- На кордоні з Кримом засікли російську авіацію
- "Північний потік-2" почнуть будувати через 2 роки – ЗМІ
- Будь-який діалог по Криму буде мати результат тільки за участю Росії, яка цього не хоче – Чубаров